Przejdź do treści
Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Dostosowanie kształcenia w Politechnice Świętokrzyskiej do potrzeb współczesnej gospodarki

LogoUE

Zadanie 14

Rozwój kompetencji kadry zaangażowanej w realizację procesu kształcenia na kierunku Inżynieria danych

Celem zadania jest rozwój kompetencji kadry akademickiej zaangażowanej w realizację procesu kształcenia na kierunkach ID, w tym w zakresie zielonej i cyfrowej transformacji – jedna osoba może brać udział w kilku szkoleniach. Zadanie obejmuje:

  • podniesienie kompetencji cyfrowych kadry dydaktycznej kierunku ID,
  • podniesienie kompetencji merytorycznych kadry dydaktycznej kierunku ID – studia podyplomowe,
  • podniesienie kompetencji kadry dydaktycznej kierunku ID w zakresie zielonej transformacji, podniesienie kompetencji kadry dydaktycznej kierunku ID w zakresie projektowania uniwersalnego,
  • podniesienie kompetencji metodycznych kadry dydaktycznej kierunku ID.